• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228645 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - 12:22
پیش‌بینی مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در انتخابات | مصرف بیش از ۱۲۵ هزار تعرفه در سطح استان
استاندار همدان اعلام کرد

پیش‌بینی مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در انتخابات | مصرف بیش از ۱۲۵ هزار تعرفه در سطح استان

استاندار همدان با اشاره به پیش‌بینی مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در انتخابات، گفت: حدود ۱۲۵ هزار تعرفه در سطح استان همدان تاکنون مصرف شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رأی در استان همدان فعال است، اظهار کرد: از این میزان هزار و ۳ شعبه اخذ رأی ثابت و ۳۴۶ شعبه اخذ رأی سیار است.

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه ۶۳۴ شعبه شهری و ۷۱۵ شعبه روستایی در سطح استان همدان فعال است، بیان کرد:۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر عوامل اجرایی شعب استان هستند.

 

وی با بیان اینکه هزار و ۳۴۹ نفر نمایندگان فرمانداری در سطح شعب اخذ رأی هستند، اضافه کرد: هزار و ۴۰۱ نفر راننده، ۳ هزار و ۷۷۲ نفر عوامل انتظامی، ۴ هزار و ۹۹۱ ناظرين هئیت نظارت، هزار و ۵۲۴ نفر بازرس، هزار و ۱۸۶ نفر پرسنل خدماتی در سطح شعب فعالیت می‌کنند.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در سطح استان کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، عنوان کرد: ۴۴۵ نفر خبرنگار انتخابات را پوشش می‌دهند.

 

استاندار همدان با بیان اینکه تا ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه پیش‌از ظهر ۱۱ اسفند ماه ۱۲۵ هزار تعرفه در سطح استان مصرف شده است، اظهار کرد: سرعت مصرف تعرفه‌ها در سطح استان همدان رو به افزایش است.

 

قاسمی‌فرزاد با ابراز امیدواری از مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در انتخابات، بیان کرد: امیدواریم مشارکت نسبت به دو سال گذشته افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه ۱۴۱ دوره آموزشی برای اعضای شعب برگزار شد، عنوان کرد: ۸۸۵ نشست برای مشارکت افزایی با اقشار مختلف جامعه مانند کارگران، بانوان، رای‌اولی‌ها، سمن‌ها، فرهنگیان، کارگران، ورزشکاران، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، روحانیت، جامعه پزشکی و غیره برگزار شد.

 

حسن رضانیا، رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه ۴۰ پرونده تخلفاتی در طی یک هفته تبلیغات انتخابات در سطح استان همدان شناسایی شده است، گفت: این تعداد پرونده منجر به صدور حکم نشده است.

 

محمدرضا غلامی‌پاک، رئیس کمیته بازرسی انتخابات مجلس در استان همدان نیز با بیان اینکه هیئت بازرسی در هر شعبه بازرس دارد، گفت: هر ۱۵ شعبه اخذ رأی یک سربازرس و هر ۱۰۰ شعبه یک بازرس ویژه از وزارت کشور دارد.

 

غلامی‌پاک خاطرنشان کرد: بالغ بر هزار و ۵۵۰ نفر فقط به عنوان بازرس در انتخابات استان ایفای نقش می‌کنند.

ارسال دیدگاه شما